Tänään ja jo oikeastaan eilenkin on ollut niin lämmintä, että on saanut miettiä, joko on kesä, mittari kivunnut yli 20 asteen.
Eilinen meni sisätöissä, tänään sentään ehdin pari penkkiä kääntää ja suunnitella kylvöjä. Viime viikolla sain sentään aikaiseksi yhden perunapenkin. Olen myös siirtänyt kukkia ja yhden steviankin isompaan ruukkuun ja laittanut parvelaatikoihin salaattia ja samettikukkaa.
Tänään hain kuitenkin jo salaatit omasta maasta: punahierakkaa, voikukkaa (sitä riittää), ruohosipulia, talvivalkosipuöin varsia ja sitruunamelissaa. Hyvä salaatti tuli, vaikka unohdin laittaa tomaatit ja kurkut joukkoon!
tiistai, 22. toukokuu 2012
Kommentit